Service hours are not available at this time. Please check back later!
Saifo Auto Group
About Us
Saifo Auto Sales has been in business since 2011. We are committed to great customer service and are proud of our huge following of repeat and referral customers. When you buy your car at Saifo Auto Sales, you become part of the family! We provide a free Vehicle History Report on every vehicle. We guarantee NJ state inspection and include a warranty on all our vehicles. When it comes to financing, we strive to approve everyone and report to credit bureaus, unlike most Buy Here Pay Here dealerships. If you’re looking for a quality used vehicle here in New Jersey, stop by our dealership. Call us to get started today
-
600 Crescent Boulevard
Oaklyn, NJ 08107
Our Amenities
- Amenities coming soon!
Service Info
Service Hours
Dealer Reviews
All reviews are verified visits to the dealer. –
Learn More
My husband made an appointment to see the Volvo. We traveled there at the time specified to find no car at the lot and no one there either. When contacted they said we spoke to a different person and they’d bring it over to the lot. Then they said the car had a deposit on it. This lot is horrible
May 9, 2026
Response from current dealership:
Hi Stacy,
We’re sorry to hear you were disappointed.
To clarify, when you first contacted us, we explained that the vehicle was not physically at our lot at that time and that we were not available for a test drive that day. We asked that you reach out the following day if you were still interested. The next morning, another customer placed a deposit on the vehicle , which is our standard procedure to reserve a car. We informed you immediately that the vehicle was pending sale and that we would contact you if the deal did not go through.
The customer ultimately completed the purch
More ...
We’re sorry to hear you were disappointed.
To clarify, when you first contacted us, we explained that the vehicle was not physically at our lot at that time and that we were not available for a test drive that day. We asked that you reach out the following day if you were still interested. The next morning, another customer placed a deposit on the vehicle , which is our standard procedure to reserve a car. We informed you immediately that the vehicle was pending sale and that we would contact you if the deal did not go through.
The customer ultimately completed the purch
Absolute stellar experience with Saifo Auto Sales, they approved me with $1000 down and did the application within 15 minutes. I was in and out of the dealer in less than 1.5 hours. Last time i purchased a car I was at the dealership all day. These guys do great work and I would recommend them if you want an easy hassle free experience.
Show older dealer reviews 5
Apr 2, 2024
Great price on the car and they did a great job with my financing application
I contacted Tarek through car gurus regarding a 2015 Maserati Ghibli and although I did end up purchasing a different vehicle elsewhere it was in no for lack of trying by . Unfortunately there are so many lying , crooked and shady dealerships that it trickles over to the good ones and they pay the price. If you are looking for a car and not in the mood for games and nonsense then stop shopping around . Tarek helped me more than a dealership I wasted 5 hours in 5 minutes through text messages. When I’m in the market for another car , Tarek and Saiffo are going to be my first and only call.
